Black Marketing nie jest do końca zgodny z regulaminami social mediów, np. Facebooka, Instagrama, YouTube, Google oraz również z etyka ludzka. Mimo to od wielu lat stosuje go bardzo znaczna ilość firm, znanych osób oraz influencerek.
Black Marketing nie jest do końca zgodny z regulaminami social mediów, np. Facebooka, Instagrama, YouTube, Google oraz również z etyka ludzka. Mimo to od wielu lat stosuje go bardzo znaczna ilość firm, znanych osób oraz influencerek.
Dzięki black marketingowi efekty są zauważalne od razu od zaczęcia działań. Nie musisz czekać kilka miesięcy, aż Twoja "agencja marketingowa" znajdzie w końcu potencjalnych klientów i będą sobie bić brawo za pierwsze 500 lubię to na Facebooku i wmawiać Tobie, że to świetny wynik. Łącząc white z black marketingiem wyniki Twojej firmy wzrosną nawet w pierwszym miesiącu działań.
Black Marketing wymaga przede wszystkim przekonania się do działań związanych z black marketingiem i zrozumieniu tego, że robi to już bardzo dużo osób i firm. Wymagane jest ułożenie strategii tak, by przełożyć działania w realną sprzedaż oraz zainteresowanie klientów. Black marketing jest jak z kodami w grach, jeśli czasami się Nimi nie wspomożesz to będzie o wiele dłużej Ci zajmowała droga do sukcesu.