Głównym założeniem marketingu w social mediach jest dotarcie do docelowej grupy odbiorców, czyli potencjalnych klientów.
Osoby zajmujące się white marketingiem działają tylko i wyłącznie zgodnie z regulaminami. Jednak tutaj musimy uzbroić się w cierpliwość, ponieważ opisana taktyka pozyskiwania odbiorców jest bardzo czasochłonna oraz jej pierwsze efekty widzimy dopiero po kilku miesiącach. Takie agencje często robią z tobą umowę na 12-24 miesiące, a pierwszych potencjalnych klientów i zarobione pieniądze możesz zobaczyć dopiero po poł roku współpracy.
Teraz zadaj sobie pytanie, czy ma to w 100% sens?
Jeśli wiesz, że Twój produkt ma konkurencje, które np. mają niższe ceny, lepszą jakość, lub są dłużej na rynku, przez co już zrzeszyli sobie grupę klientów, którzy im ufają, masz o wiele mniejszą możliwość zagwarantowania swojej firmie sukcesu.
Niektóre firmy boją się innego marketingu, oprócz czystych, organicznych działań. I tak przez lata pochłaniają swój czas i pieniądze firmie, która nie daje im satysfakcji ani zarobku. Tylko Ci co zaryzykowali przed Tobą, teraz zgarniają większość Twoich potencjalnych klientów.
Marketing na Facebooku musi być dynamiczny i kreatywny. Każda aktywność na stronie jest na wagę złota, a główną rolę grają publikowane posty i popularność. Musimy zadbać o każdy detal, aby zainteresować odbiorców i zatrzymać ich u siebie.
Znajdź odpowiedni rodzaj marketingu zgodny z Twoimi poglądami. Ale pamiętaj, że za rogiem każdy czyha, aby pnąć się w górę i być numerem JEDEN.